johannaryding

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Ryding - 19 december 2013 22:21

Japp då var torsdagen här och snart slut. Helgen närmar sig!
Trodde aldrig denna vecka skulle ta slut!
Moa kräktes natten till måndagen. Jag och Elvin natten till onsdagen. Och sist mrn inte minst Jens natten till idag!
Ja så vi har haft en rolig vecka.
Typiskt bara att det ska komma när man har en full arbets vecka. Men ja de är ju inget man kan styra över så de är bara ta de som det är.
Skönt är att kräkandet bara hållt i sig en natt!

I morgon åker vi och hämtar barnen hos mormor och morfar! Då de fick åka dit igår så jag kunde fixa lite och sanera litegranna. Bestämmde att dr kunde stanna i natt också så de inte skulle riskera att bli smittade igen!
Så i morgon ska vi hämta hem dom. Och om vi orkar ska vi gå en snabbis på ikea kolla möbler till vardagsrummet som är färdigt och prov sitta lite soffor kanske :-) sen får vi se vad helgen bjuder på. Ska väl iaf få upp julgranen!
Handla lite till julmaten. Sen är de jobb som gäller månda onsda torsda! Så man får lite timmar :-)

Nej nu ska jag nog ta och sova lite!

Hejsvejs
// Johanna

Av Johanna Ryding - 9 december 2013 22:43

God kväller, varför blogga varje dag när de räcker med en gång i veckan? ! I tisdags fixade jag naglarna igen. Och ja jag vet ska inte fixa dem för blir bara sååå besviken när de går av efter bara någon dag. Men nu va de en som hade något super geke som är till lätt släppta och feta naglar så vi får väl se de sitter fortfarande iaf!!

I fredags lämnade jag barnen hos mormor och morfar / mamma och pappa. Åkte sen hem till Jens kollega snacka skit in till natten för att gå upp på natten för att åka på Julbords kryssning. Med viking grace. Så sjukt fin båt finaste jag varit på. Synd att spat va uppbokat.
Mådde väl inte så bra heller där på öppna havet! Första gången jag varit på julbord och bara käkat gurka! Haha

I söndags va de ett års kalas för goa Tyra. Förstår inte vart detta år tagit vägen.


Idag har de varit jobb. Lika så i morgon. Onsdag måste jag börja med julklapparna! Sen möte med arbetsförmedlingen på fredag och sen jul pyssel på lördag. Ja de blir en full vecka.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards