johannaryding

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Ryding - 13 mars 2014 20:11

Japp, jag känner mig väldigt stolt över mig själv så är de bara! Många kanske skrattar eller inte. Vad vet jag. Jag är stoltare än någonsin iaf! !
Gick upp till spåret för att springa/jogga kallade va du vill. Skulle inte gå iaf. Eller jo planen va väl blanda gång med jogging! Men NEJ så blev de faktist inte joggade mig igenom hela jäkka spåret på 2,5km ja de kanske inte är så långt men för mig är de jäkligt långt! Aldrig sprungit så långt ute. Om jag änns har gjort de på löpband vet jag dock inte heller haha!
Men ja de gick iaf grymt bra. I sista uppförsbacken gick de lite segt på slutet men fasen jag joggade upp för hela!! Ja jag är sjukt stolt iaf :-)

Kanske är de så att ridning ger mer kondis än va man tror, eller så har jag kanske lyckats fått upp en liten grund kondition! Vad vet jag?! Jag är inge proffs :-)

Nu känner jag mig iaf lite halv seg kommer nog sova gått. Först ridit 40minuter sen joggat 2,5km. Ja jag kanske tjatar men sjukt nöjd iaf :-)

Får nog bli tidigt i säng ikväll. Trots att man är ledig i morgon.

Var på intervju idag, gick väl sådär. Kändes bra från början iaf. Så vi får väl hålla tummarna.
Va även på intervju förra veckan å där fick man nobben :-(. Ska dock på en annan intervju nästa vecka :-) Mycke intervjuer nu. Och de känns ju positivt iaf :-)

Nej kolla på dumburken innan sängen kallar!

Hejsvejs
//Johanna

Av Johanna Ryding - 7 mars 2014 22:32

Ja man kanske ska ta och skärpa sig lite med de här att blogga!
"Proffs" bloggare skriver ju flera gånger om dagen å jag då?! En gång i månaden typ! Ja fast iof sig är jag ju ingen proffs bloggare heller. Så ja mina läsare kanske inte ska klaga!!

Elvin har fyllt fyra år, han vart super nöjd med sin dag och hade en nöjd och glad kille iaf i två dagar!!

Har gjort några till intervjuer ja har varit på några. Och gjort precis som alla andra sökt mig till tjänsterna precis som alla andra. Och fast ni inte tycker jag behöver vara så beroende av jobb, så jo jag är de! Vem är inte beroende av pengar? ! Vem tycker inte att de är skönt att tjäna egna pengar?!
Har även fått en ny intervju bästa vecka, på ett helt annat ställe!
Så kul och glad för de :-) Chansen kanske finns ändå för ett litet sommar jobb :-D

Imorgon ska Elvin gå på sitt första kalas, stora killen!

Paus från ridandet tar jag i helgen, flög av idag på grund av rädsla för hästen, blåste/blåser storm ute idag så de va inte så konstigt.
Sen ville även Jens fixa å greja med crossen i helgen å ja han lär väl också få göra något roligt när han låter mig göra så mycke roligt ;-)

Nej nu ska jag heja på dansarna i lets dance :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards