johannaryding

Alla inlägg under juli 2014

Av Johanna Ryding - 19 juli 2014 09:23

Eller är de en sådan härlig helg!? Jag är ledig, hela hela helgen..
Och vad gör jag under den tiden jo jag ligger på sjukhuset! Blev sparkad av hästen i onsdags, så åkte in till akuten i fredags. Inre blödning. Så nu ligger jag här för observation. De är som vanligt när man väl åker in så blir man ju alltid kvar. Och samma visa varje gång. Fasta, flytande och sen fast kost!
Tjoho börjar kunna detta efter några år på sjukhuset!

Nej nu ska jag peta i mig lite kräm.

Hejsvejs
/ / Johanna

Av Johanna Ryding - 12 juli 2014 21:14

God kväller,
här sitter jag hemma har kört igenom lite träning. Tog in crosstrainerna i tvättstugan och körde lite övningar! Dock är jag helt slut efter jobbet och vill bara sova. Men de är skönt när man väl gjort sin träning! Crosstrainerna är dock lite sliten känner kag och skulle gärna vilja ha ett löpband, men frågan är köpa ett nytt eller begagnat?! Finns ju många begagnade som folk inte änns använt köpt men inte använt. Så ja varför slänga ut flera tusen när man kan få ett som knappt är använt för hälften av summan!

Jens är ute och åker croxs enligt Moa men är tydligen enduro eller hur de stavas ni kanske förstår va ja menar iaf haha!
Så jag har en lugn kväll i soffan framför sommar krysset :-D !

I morgon är de jobb igen. Sen månda jobb och tisda jobb. Då har de varit jobb sen förra torsdagen med endast ledig het i tisdags.
Så ja börjar bli lite slut i huvudet ;-)
I tisdags tog jag och barnen bilen till stranden vilket var väldigt uppskattat av alla :-)

Nu har barnen och Jens semester i fyra veckor å jag ska jobba. Ska bli skönt att inte behöva vecka upp barnen för att lämna på dagis och slipper tänka på att hämta :-) Dock så retar min son mig för att han kan sova hur länge han vill men inte jag! Ungar de kan dom.

Nej kolla klart på sommar krysset och vänta på att tvätten ska bli klar så jagkan sova :-)

Hejsvejs
//Johanna

Av Johanna Ryding - 6 juli 2014 08:38

Helgen är snart över så skönt!
Power meet har de tydligen varit med.. Men som förra året blev de inge sådant för våran lilla familj blir så trött. ..

Har iaf jobbat hela helgen. Och går snart på sista passet för helgen!

Ikväll efter jobbet blir de träning springa springa springa! Har ju nu anmält mig till blodomloppet så de är bara att köra på!
För ja ska ju klara de. Så heja mig.

Nähä gå in och pudra näsan lite inför jobbet å fixa med disk å greja. Är dagens "piga" idag på jobbet!
Tjoho så kul. Sätta upp en stor skylt din mamma jobbar inte här. Skulle sitta fint. Dock är de en som har sin mamma jobbar här så ja de kan ju bli lite fel höhö!

Hejsvejs
//Johanna

Av Johanna Ryding - 1 juli 2014 21:31

Ursäkta! Super längesedan man skrev en rad eller två!
Har hänt lite sen sist eller ja. Kanske inte så intressant dock haha.
Moa har blivit stor tjej 2år (men ändå har inte hennes humör försvunnit) Jag har blivit ett år äldre! Jobbat och jobbat.
Varit på en wellness eftermiddag på oriflame s huvudkontor med pernilla wahlgren och 10 andra härliga tjejer. Som vi även ska springa topp loppet tillsammans med i stockholm!
Ska bli såå spännande. Man lär ju slå Pernilla iaf :-) Men först är de blod omloppet som gäller i Västerås. Har blivit återförsäljare för oriflame också bara för att jag själv ville köpa lite saker :-) Men om de är någon som vill beställa så är de bara hojta till :-).
Ja och sen där i mellan alla händelser så har jag och Jens firat 10år tillsammans eller ja firat har vi inte gjort har inte haft tid. Så de tar vi en annan dag på året. Dock har vi varit tillsammans tio år iaf :-)

Just nu är ja ledig två dagar. Sen jobbar jag torsda-månda fulla dagar. Sen onsda-månda fulla dagar så jag kommer nog få känna att jag lever :-)

Power meet i helgen är de också, vad ja ska göra de vet jag jobba. Sen får vi se om de blir någon bil tittning på kvälls kvisten!

Vi har börjat kolla igenom beck filmerna 24st har vi och nu tittat på nr 6. Så har några kvar. Kan ju tillägga att tvn inte funkar så därför har de blivit beck maraton :-)

Nej nu ska jag kolla lite på kanal 5play.

Hejsvejs
/ / Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards