johannaryding

Alla inlägg under december 2014

Av Johanna Ryding - 31 december 2014 23:55

Snart är 2014 över och 2015 börjar.
Vet inte riktigt om jag hade något nyårs löfte förra året?!
Men de kan ju ha varit att jag skulle ta tag i träningen.
Och de kan man väl säga att man har gjort.
Sprungit två lopp. Ett på en mil och ett på fem kilometer. Har sagt att jag aldrig i hela mitt liv ska springa. Men nu är jag där. Springer hellre än går. Då jag knappt bli anfåd av att gå. Så måste springa för att få upp pulsen

2015
Ja vad ska man ha för löfte där då?! Ska man änns ha något löfte ?!
Gym kort har jag ju redan.
Ska de vara något får de nog vara att dra ner på popcorn. Köpa hem mera frukt så att de finns hemma och att man även äter de!! Försöka tänka mera på vad jag äter.
Träningen tycker jag att jag lyckas bra med.


Har för övrigt jobbat idag. Tanken va att ja skulle träna innan jobbet gå upp kl. 05
Men jag var snäll och trevlig och satt uppe med min man och kollade på jägarna.
Så ja ställde om klockan när den ringde kl 5 för ville inte riskera att somna bakom ratten.

Nu sitter jag uppe och ska fira tolv slaget med Charlotte perrelii. För vad gör min man?! Jo han har gått å lagt sig. Och håll på med telefonen hela kvällen!

När ska jag få en sån där underbar härlig perfekt julafton, födelsedag, midsommar, nyårsafton?!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards