johannaryding

Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Onsdag!

Av Johanna Ryding - 8 april 2015 21:31

Onsdag idag och jag är väldigt glad ? Nästa fredag händer de roliga saker. Hihi

Idag har jag jobbat. Tredje dagen på rad. Kanske inte så jobbigt för vissa men för mig är de en stor omställning till se nya schemat från de gamla. Då på de gamla jobbade jag aldrig två dagar i streck om jag inte jobbade helg. Å nu har jag jobbat tre dagar i streck, ledig i morgon sen jobbar jag fram till måndag ?

När jag kom hem från jobbet idag stod taco paj på bordet. Va bara att sätta sig och äta ?.
Efter maten blev de gos med barnen sen gick jag ut och sprang 3,5 km!
klippte min man och nu sitter jag däckad framför tvn och film.

Så ska titta färdigt på den ?
Hejsvejs
/ Johanna /f]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards