johannaryding

Alla inlägg under november 2014

Oj!

Av Johanna Ryding - 11 november 2014 19:49

Va in och kollade hur längesedan de var jag skrev några rader sist. Och ja som ni kanske vet så är de ju då en månad sedan.Man kan ju undra vad jag gör som är så viktigt, förut uppdaterad man ju ändå varje dag.

Ja vad gör jag då?! Jag jobbar, jobbar, tränar. Umgås med familj och vänner
De tar sin lilla tid de.
Och när kvällen kommer är jag ganska Slut och somnat princip i soffan haha.

Har igår börjat en steg tävling på jobbet. Ska gå 10 000 steg per dag i fyra veckor!
Igår vart de 13777 steg och då jobbade jag bara ?
Idag kommer jag kanske upp i 12 000 steg. Red en sväng på förmiddagen och fick då ihop 7700 steg ca. Blev nog 7000 på bara ridningen.
Vissa kanske tycker de blir fusk med ridning. Men jag ser de som träning. Och då tycker jag all träning är fusk om ridning är de!
Ja har iaf klarat mina steg dessa två första dagarna iaf ?

Skulle ha tränat igår efter jobbet men hade sån jämra huvudvärk så blev bara en snabbis in på affären för att sedan åka hem ta en Alvedon och sova!
Vet inte vad de är för fel men haft sådan jämra huvudvärk flera ggr nu under en kort period. Trodde att de va linserna med hade ju inte de igår så de kan de ju inte vara!

Ja de va lite uppdatering nu är de lite lugn tv som gäller ett fotbad och sen sova! Ansikts masken ska snart av ?

Hesse
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards