johannaryding

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Johanna Ryding - 2 november 2011 21:45

God kväll allesammans!

 

Blir inte mycket till bloggande har inte mycket ork till de!

Känner inte heller att jag har så mycket att skriva om speciellt inte den här veckan.

Har jobbat från i lördags och jobbar till och med till på fredag! Sen är jag äntligen ledig i två dagar.. jihaa!!

 

Jens körde in bilen till arver idag! Så hoppas hoppas de hittar något fel och att de inte blir så jädrans dyrt

men är ju audi och jag har ju insett att audi är jäkligt dyra att laga...!Men jäkligt bra när de fungerar som de

ska=)

 

Imorgon blir det jobb igen som vanligt sen ska jag försöka mig på att ta mig kragen och dansa lite den här

veckan iaf!

 

På fredag händer de inte mycket jobba sen bara vara hemma!

 

På Lördag ska jag åka och försöka ha lite kul och dansa i sala!

Elvin får nog också följa med för han tycker ju de är så kul att dansa loss litegranna=)

 

Nej nu ska jag gå och sova klockan ringer halv sex i morgon bitti!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards