johannaryding

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Johanna Ryding - 19 december 2011 20:42

Är det julafton..

Ska bara jobba tre dagar först sen så.

Och som vanligt så kör Jens och mitt schema ihop sig som vanligt.

Så nu har jag varit och lämnat lillprinsen hos "moster" Elin! Han ska sova där några nätter

måste bli så kan ju inte sitta och pendla varje dag bara för att vi måste ha barnvakt!

Så då får han övernatta där istället och Elvin blir ledig från dagis denna vecka!

Men de har nog varken Elvin eller Elin någonting emot de tycker om varandra så mycket,

Elvin hjälpte till och med till med att ta upp hans säng och bädda och göra fin i hans lilla rum..

Så kommer bli perfekt detta men tror Elin kommar att vara trött när veckan är slut=)

Jobbigt att ha smått när man inte är så jätte van=)

 

Själv ska jag vila lite dessa dagar de timmarna jag inte jobbar!

Nej då de blir nog till att städa och röja här hemma de gäller att passa på, men när man

minns annar de så kommer lilleman hem igen =)!

Just nu känns de bara sååå tyst hemma och att de är såå lång tid kvar! Men de går fort.

 

Nu ska jag kolla klart på byggfällan sen blir de nog film i sängen!

Vilken vet jag bara inte än.

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards