johannaryding

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Johanna Ryding - 17 juni 2011 21:43

Jaha fredag idag igen! Ni som har missat detta!

Jobbade till sex ikväll började elva! Elvin fick börja på dagis klockan nio.

Så jag hann hem och dammsuga och städa lite här hemma innan jag började jobba!!

När man kom hem från jobbet var köket fullt min man hade bjudit in min bror hans tjej och hans kompis på middag!

så de var bara att sätta sig och käka lite natta elvin!

Sedan blev de tv med ewe. Med chips och dipp!

 

Imorgon far vi till Eskilstuna tuna park och ska shoppa lite!

Hoppas man hittar något roligt och fint!

 

Nu sitter jag och tittar på ewe när hon jobbar! Klipper håret på min man och hennes karl!

 

Sedan blir de sängen och hoppas på en bra dag i morgon!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards