johannaryding

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Måndag!

Av Johanna Ryding - 12 mars 2012 20:29

Hejsan Gott folk!

 

Ny vecka nya utmaningar.  Igår var en underbar dag fint väder mycket aktiviteter,

Trä klippning men dock inte änns ett träd hanns med, lek i sala lekpark. Grillning till middag!

 

Idag när man vaknar har man dunder förkyld började dock redan igår kväll innan man gick och la sig

så har inte blivit mycket till sömn i natt kan man säga.

Och inte har man vett nog att gå och lägga sig tidigt ikväll bara för de!

Vill ju se maria wern på fyra klockan nio och då är man ju vaken klockan tio då kan man lika gärna kolla

in big brother också!

 

I helgen fick vi besök av fina familjen från Kolsva=) Trevligt med mat sällskap, lek sällskap och fika

sällskap med lite fyrhjulings åkning själv klart! Elvin fick en jätte fin traktor med tillbehöver som han

absolut inte ville släppa i första taget inte änns när han skulle sova!

Men efter en stund tröttnade jag på att han aldrig somnade så då kom dumma mamma

och tog bort den så då somnade han på bara några sekunder!

 

Idag har det dock inte hänt speciellt mycket orkar inte med så mycket faktist!

Tagit det lugnt och åkt en sväng till byn och handlat lite! Svängt ihop en liten kladdkaka och jag ju

iof sig gjort som jag och Elvin har fikat på när vi ätit middag, men Jens har tur de finns nog

en liten bit kvar till honom med =)!

 

Imorgon åker vi till stora staden efter dagis vistelse så jag kan vila lite innan vi

åker på äventyr =)!

 

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards