johannaryding

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

God kväll!

Av Johanna Ryding - 8 januari 2014 23:22

God kväller!

Dagen har varit kanon bra. Jobbat hela dagen på ett nytt ställe, eller nytt och nytt är de inte har varit där och fått introduktion men var första egna jobb dagen där idag! Kändes väldigt bra, men kommer nog gå bättre i morgon!
Känns som att man fått hyfsat bra kontakt med personalen också. Alltid kul när man "klickar" med någon!
Har lyckats äta lchf hela dagen också.
Förutom på kvälls kvisten då kommer alltid ett sug iaf när jag sitter själv. Så fick bli lite mat rester från gårdagen, de är gott när man äter de men sen blir de bara ångest!!
Ja jag får nog kämpa en del med de där suget känner jag! Men de blir väl bra så småningom.

Har fått in ett litet tränings pass idag också! Gjorde några block "med" annica sjöö och hennes man. (De finns på min dvd) barna var inte så jätte roade av de. Men känner att jag måste få in de innan de går och sover för då hamnar man bara i soffan som en annan potatis! Lite är ju bättre än ingenting alls.

Har även hunnit tvätta all tvätt, eller den sista maskinen är inne nu, får ta de i morgon känner att jag inte kan vara uppe hela natten! Vikt en jädra massa tvätt också. Slagit igång diskmaskinen också. Och tro de eller ej även plockat ur den direkt när den va färdig! Kommer kännas skönt att den är ur plockad när jag kommer hem i morgon, då jag bara kan stoppa i saker på en gång :-)

Imorgon efter jobbet blir de 18månaders koll med Moa vaccin va de dax för, usch de jobbigaste som finns i hela världen!
Hoppas hon har gått upp till räckligt i vikt också. Iaf att hon inte har tappat vikt.

Nej dax att slå igen ögonen så att man orkar att slå upp dom i morgon bitti :-)
Elvin tyckte de va natt när jag väckte honom i morse eftersom att solen inte va framme! ( vi brukar säga att de är mörkt och natt om han vaknar sex en helg dag:-))

Hejsvejs
//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards