johannaryding

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Goder kväller!

Av Johanna Ryding - 31 maj 2014 22:27

God kväll, halkar efter litegranna med att blogga. Dock är de inte många som läser, har ju inte direkt flera tusen som läser så känns inte som att de gör så mycke.

Ikväll efter jobbet, tog jag på mig tränings kläder och sprang två varv i spåret 4,78km för att vara exakt. Första varvet joggade jag hela. Andra varvet blev de lite gång men sprang mera än hälften på andra varvet iaf! Allt som allt tog de 35minuter!
Allra första gången sprang jag ett varv på 19 minuter. I förrgår sprang jag på 15!! Så ja de tar sig.
Nästan så jag funderar på om man kanske ska anmäla sig till 10km på blodomloppet så man får en utmaning eller om man ska ta bara 5km så man känner sig säker haha. Är ju inte förän i augusti så har ju tid på mig att träna!

I morgon är de första juni och våran tös blir snart 2år. Förstår inte vart tiden tagit vägen! Vi pott tränar för fullt å idag har hon haft samma trosor hela dagen!! De går framåt.
Och nej ja saknar inte bebis tiden kanske när de vara va någon vecka. Men saknar inte att vara gravid eller föda och verkligen inte att ligga på sjukhuset!

Känner mig nöjd med mig själv två friska barn och ja själv frisk också inge sjukdoms fall på snart ett år!
Jag är nöjd med mitt liv!

Nu ska jag ta min tränings verk i magen och sova! I morgon blir de jobb från öppning till stängning!

Hejsvejs
//Johanna/f]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards