johannaryding

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Fredag?! Eller är det torsdag?!

Av Johanna Ryding - 3 maj 2012 19:18

Ja, man blir lite förvirrad när inte tv programmen går som de ska!

Tydligen så är det let´s dance ikväll, jag som kunde ha gått och lagt mig tidigt ikväll som jag gjort

alla andra kvällar den här veckan!

Men nu vill man ju se let´s dance!

 

För övrig vad är det som har hänt sen man skrev sist då?!

Har haft besök typ hela helgen, Elvin har blivit dålig i helgen! Vi tände en egen liten brasa sista april!

Tror inte den är varm längre men de vet man aldrig, de var tydligen fortfarande fart i den igår! Eller den

var väldigt varm iaf!

 

Idag har jag och Elvin bara varit hemma och vilat och vilat! Inte gjort någonting. Bara tvättat.

 

Igår blev det tre timmars jobb, ingen bil så jag tog vagnen och gick och lämnade Elvin på dagis och gick och jobbade!

Kändes som att jag hade tränat magen på gymmet en hel dag, sista timmen visste jag knappt vad jag skulle göra för att ryggen skulle sluta verka!

Så idag fick jag tag i läkaren som "sjukskrev" mig sist!

Det man fick till svars var vilka värk tabletter man inte skulle äta och vilka man kunde äta!!

Och att han ska kolla min rygg nästa vecka!

Fick även veta att de fanns sjuk gymnastik också! Fattar inte hur svårt kan de vara att sjuksrkiva någon?!

Jaja får se vad han säger på måndag!

 

Ska ju till Enköping på arbetsintervju på onsdag, så får se hur de går kommer dit en och halv timme tidigare så får hoppas att ryggen inte gör speciellt jätte ont då jag troligtvis måste gå och vandra runt den tiden!

För jag behöver ju inte sjukskrivas jag är ju arbetslös!! Suck, men hur ska man kunna stå till arbetsförfogande när man inte orkar jobba på grund av smärta!?

 

Nej nu blir de halv åtta hos mig lite ostbågar och förhoppningsvis något gott att dricka till, ingen läsk hemma=(

 

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards