johannaryding

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Johanna Ryding - 20 augusti 2014 19:31

God kväller, onsdag idag mitt i veckan är vi.
Har varit ledig hela veckan och ska vara resten av veckan också. Skönt att vara lite ledig men blir jobbigt efter några dagar tycker verkligen om att jobba :-)!

I helgen tar vi en vuxen helg, jens och hans kollega gör lastbils elmia, jag och en till gör ullared :-). Ska bli sååå kul. Läste dock på ullareds hemsida att de är filmning i helgen haha. Hoppas vi kan undgå kameran!

På måndag är de blodomloppet. Känns väl så där motivationen har försvunnit när jag springer själv, slutar och ger upp för tidigt. Tanken va att jag skulle ut och springa de här dagarna när barnen är på dagis. Va ut innan jens började jobbet i måndags och i tisdags när barnen var på dagis. Skulle springa men gick nog mera.
Ja som sagt motivationen har försvunnit.
Hoppas de går bättre på måndag då har man ju iaf ett ex antal tusen till som springer :-)
Ska verkligen försöka ta mig ut på ett varv i morgon. Man kan ju alltid försöka ;-)

Hejsvejs
/ / Johannna

Ovido - Quiz & Flashcards