johannaryding

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Johanna Ryding - 26 september 2014 13:30

Fredagär här. De är min jobb helg.
Men har tagit ledigt i morgon då de är dop för lilla Nova och Nellie som jag ska bli gudmor till :-)

Förra helgen var de topp loppet i stockholm! Så kul de va men va inte jätte nöjd över mitt resultat. Känner mig sämst!
Men jaja kom till start och kom till mål iaf! Så får väl vara nöjd med de :-)

Idag har vi tagit en liten städdag hemma. Fixat tvätt och plockat och donat
Strax bär de av till Västerås för att uträtta lite ärenden inför dopet och passa på att ta en liten dejt :-)

Måste skaffa mig gymkort nu börjar bli lite kallt trist och tråkigt ute! Måste få en ny pusch till att komma tillbaka till träningen. Känns som att jag börjar tappa den efter en ganska intensiv träning och jobb sommar!

Nähä fortsätta gosa och busa med barnen innan de är dags att åka iväg!
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards