johannaryding

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15

Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt.
Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag umgås med mina barn så klart!!

Ja jag tog min kära kusin Madde fredagen den 17de. For ner till tranås med häst släp. Prov red lilla hilda. Och jag tog med henne hem ?!
Men alldeles egna första häst som jag längtat!
De går bättre och bättre att rida henne för var gång som går. Hon är envis till tusen så bestämt får man vara men hur go som helst att hålla på med. Kommer till mig i hagen. Barnen älskar henne. De hjälper mig att borsta och fixa ?!
Igår hände de dock något i hagen med hennes hov så den är lite svullen men inget alvarligt!
Ska åka till henne i morgon och pyssla om henne lite extra!

Avslutar med några bilder på min fina ?
Hejsvejs
/ / Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards