johannaryding

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Ny vecka nya tag!

Av Johanna Ryding - 20 juni 2011 20:53

Måndag idag!

Idag skulle jag ha jobbat kväll men Jens jobbar också kväll denna veckan och idag hade vi ingen barnvakt!

Tur att man har en relativt flexibel chef! Så jag kunde byta och greja lite så jag jobbade dag istället började 10 och slutade 16! en härlig dag!

Så Jens fick lämna på dagis idag! Tror banne mig de är första gången!

Sen fick jag hämta!

 

Var smart och handlade på min lunch så de bara skulle vara för mig att åka hämta Elvin och hem för att laga mat!

MEN självklart glömmer man de man handlat! Så de var bara att åka tillbaka iaf!

Men de gick ju bra de iaf! Men jobbigt när man har varit smart så blev de inte så bra i slut ändan iaf!

Men vi fick mat i oss iaf stuvade makaroner och köttbullar=)!

Elvin har badat och jag har duschat Elvin ligger och sover och jag tittar på lotta varvat med att sitta vid datorn!

 

Vi var in till våran frissa och bokade en liten klipp tid idag också! Så på torsdag ska jag och Elvin få gå och bli lite fina i håret=)

Ska även försöka få en liten tid till att fixa mina naglar så man känner sig lite snygg iaf=)!

 

Imorgon är det inge jobb ledig då så jag vet inte vad vi ska hitta på. Handla lite fylla upp kylskåpet eller så blir det bara morgon dagens mat rätt inhandlad! Så får jag handla mera på torsdag till midsommar!

jobbar ju fredag lördag söndag så blir inte mycket till firande! fyller tydligen år på söndag också!

 

 

Just de, fick en väldig chock idag på dagis tror nog den andra också fick en liten chock:P

 

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards