johannaryding

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Johanna Ryding - 1 oktober 2011 22:41

Betyder en månad närmare tills vi flyttar=)!

 

Denna helgen är min jobb helg och min lååånga jobb helg också!!

Så nu jobbar jag ända fram tills på fredag!! jiihhooo!!

 

Så ja som sagt de ända jag gjort idag är att jobbat, när jag kom hem åkte Lilleman till sin mormor och morfar (han ska sova där i natt) och vara där i morgon hela långa dagen medans jag jobbar!! Och Jens är ute på äventyr!

 

Hade grillat kött och pommes serverat när jag kom hem=) Mumisgt värre!

Så har smaskat i mig de kollat lite på tv och kollat på datorn en liten sväng!

 

Nu blir de nog sängen sova en stund sen tänkte jag att jag skulle gå upp hyfsat tidigt i morgon så kanske jag hinner göra lite nytta innan jag börjar jobba!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards