johannaryding

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Johanna Ryding - 3 oktober 2011 13:45

Första dagen på den här veckan då!

Vad hitts på den här veckan?! Ja jobba i stort sätt dygnet runt tror jag!!!

Den här veckan är inte kul! Men den kommer gå fort fram och jag kommer vara glad hela dagarna, har ju något att se fram emot=)!

 

Vad har dagen att bjuda på då?! Jo jag och Elvin har varit hos grannen och lekt lite på förmiddagen, Elvin sover middag för tillfället och jag har cyklat iväg och handlat vecko handlat på cykel de ni!!

våran bil är ju inte så pålitlig nu för tiden! Hoppas Hoppas att de är någon som kommer och köper den!!

 

Så om de är någon som har tråkigt på onsdag så får ni gärna följa med mig och rida=) Eller bara låna ut bilen=) Annars blir de ingen ridning den här veckan heller!!

Men är många dagar kvar till onsdag så mycket kan hända=)!

 

Ikväll jobbar jag också och sen börjar jag sju i morgon bitti igen!

Hektisk vecka de här!!

 

Nähä om man kanske skulle göra något vettigt innan Elvin vaknar!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards