johannaryding

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Johanna Ryding - 15 februari 2012 21:49

Väldigt längesedan man skrev en liten rad här om man säger så!!

Men som sagt inget internet, telefon eller tv har vi haft sedan första februari!

Igår först kom det äntligen en tekniker hit igen samma som första gången och fixade allt åt oss..

Väldigt skönt eftersom att Jens jobbar kväll den här veckan så blir lite långtråkigt utan någonting

när lilleman har somnat.

 

Vad har vi gjort denna dagen till ära då?! Jag åkte in en sväng till sala medans Jens var hemma, sedan blev de en liten tur i lastbilen fram och tillbaka till sala, vilket Elvin tyckte var jätte roligt dock blev han väldigt trött på eftermiddagen eftersom att han inte ville sova middag innan vi åkte iväg! så de blev att han somnade i soffan sittnades till tvn, så hans snälla mamma la honom ner så att han fick sova en liten stund på soffan medans mamma hans lagade lite mat..

 

Imorgon blir de dagis för Elvin sen blir de kalas i Västerås på eftermiddagen, sen får vi se om jag åker en sväng på jobb och utbildnings mässa i uppsala på dagen! Men de visar sig i morgon=)

 

Nu tror jag nog bestämmt att jag ska ringa min man och sedan sova!

 

Hejsvejs

//johanna

Ovido - Quiz & Flashcards