johannaryding

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Johanna Ryding - 12 augusti 2012 15:58

Jaha då var söndagen framme då, har varit en lugn söndag. Har klippt båda gräsmatorna sen har jag på börjat renovering och fin fix av mitt växthus. Ska byta ut jorden, fixa kant sten och rensa en jädra massa.

Idag till maten åt vi av våran egna odlade gurka:-) Super god var den inte lika vattnig som de som man köper i affären är.

Igår var jag och Elvin på kalas i Västerås. Det är alltid lika kul att träffa släkten. Lika glada som vanligt.
Har insett att Elvin är en riktig minglare.

Se blev de bestämt att Elvin ska till Västerås i morgon igen. Min mormor och morfar vill så gärna leka med Elvin. Så han ska dit på lite äventyr:-)

Nej nu ska jag titta på lite film med men son.. De är ju de ända vi kan titta på.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards