johannaryding

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Johanna Ryding - 14 augusti 2012 20:50

Jaha då var tisdagen här. Ingen tv eller Internet ännu. Så är mobilen som gäller. Och så klart blir de genomgång av alla filmer.

Igår lämnade jag som sagt Elvin. Så nu blir han ompysslad ordentligt och Moa här hemma.
När jag lämnat min prins så blev de hem till tvättmaskinen. Blev även en timmes promenad.

Idag har de även blivit en promenad men på ca två timmar tror jag:-)
Sen blev de fika i pärsbo.
Sedan var de dax för Moa första läkar besök. Allting var bara bra hon växer som hon ska.

Sen blev de hemma gjorda köttbullar (som jag rullade tidigt i morse) och potatis med sås:-)

Imorgon blir de akademiska för min efter kontroll. Får se om de blir ytterligare ett återbesök. Ska nog ta upp de i morgon.
Sen blir de troligtvis att hämta hem Lill prinsen?

Oj tror nog moa somnar nu så att vi kan sova. Blir väldigt tidigt i så fall.

Just de ni kan ju skriva en liten kommentar. Är intresserad av att veta hur det visar sig på telefonen.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards