johannaryding

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Johanna Ryding - 6 februari 2013 19:55

Japp lill lördag men inget onyttigt här för mig nu kör vi strikt. Så kanske de försvinner lite kilon.
De har redan försvunnit 3kg totalt på två veckor och de är jag nöjd med. Men mera ska de bli.

I veckan har de inte hänt så mycket igentligen.
I måndags så åkte jag och dansade. Blev två timmar dans. Blev längre än va de va tänkt men kul som attans va de iaf.

Igår så åkte jag till Västerås kollade så att linserna satt som de skulle. Vilket de gjorde så klart. Så skönt med linser men ändå också skönt med nya fräscha glasögon!
Sen blev de en slappar dag ingen promenad va inte så jätte bra väder.

Men idag så trotsade jag snön. Började skotta och sen blev de en halkig promenad på nästan sex kilometer.
Halt som attans och mycke snö.

Lyckades halka idag också förstår inte ramlade på svanskotan. Så får väl se hur jag tar mig upp i morgon bitti.
Jag som precis blivit bra o armen från helgens halkning. Jaja de är väl något man får ta när de är halt.

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards