johannaryding

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Johanna Ryding - 21 februari 2013 07:36

Ja ni, de va snart en vecka sedan jag skrev sist.
Vad har hänt sen dess då?
Ja de kan man väl verkligen fråga sig.

I lördaga var de dans i sala innan de va jag och gick en runda på stan. Sålde baby gungan! Och sen dansade som sagt. Blev lite dans iaf men inte så mycke var inte sådan jätte bra dans lista.

I söndags körde jag igenom tränings dvdn. Sen stor handla jag. Efter detta blev de dans i vanlig ordning i morgongåva.

I måndaga åkte jag åtta på morgonen och kom hem åtta.
Sökte jobb lämnade in cvn i varenda butik kändes de som.
Hämtade hem en dubbel vagn. Dansade ett par minuter innan de va dax att fara hem igen.

Igår va vi ut och testade vagnen blev sju kilometer iaf. Elvin började frysa och behövde gå på toa så va lite gnäll i slutet men men sånt är livet.

I tisdags va jag ute på promenad.
Igår med vagn i tiadags med tess.

Idag får de bli tränings dvd när barnen somnat ikväll om jag inte lyckas ta en sväng när barnen är vakna.

Känns som att de bara är köra på med träningen när man känner att de ger resultat.

De får räcka med uppdatering

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards