johannaryding

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag!
Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer.
gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där.
Här om dagen var vi och plockade jordgubbar. Barnen älskade de. Så nu måste vi hitta på saker att göra med dessa gubbar.
Igår blev de muffen till lördagens äventyr. Vi ska åka till kolmården. Jag är så spänd på de. Kommer bli Såååå kul. Tror barnen kommer tycka att det är jätte roligt.
Just nu vet de nog inte så mycket om va de är. Men sen så.

Igår tog vi en promenad till skogen mellan skurarna, plockade lite blåbär så idag har jag lovat barnen pannkakor grädde/glass med jordgubbar och blåbär !
kanske ska ta och svänga ihop en liten smörgåstårta till mig då, jag som inte tycker om pannkakor. Ja vi får se vad jag orkar, ska ju göra en sallad tills på lördag också.
Fast ja den tar jag nog och gör i morgon. Men måste åka och handla idag Iaf, så är de bara att köra på imorgon.

Nej nu kanske vi ska ta tag i denna dagen halva har ju redan gott !

Hejsvejs
/ / Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards