johannaryding

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Johanna Ryding - 3 november 2010 19:15

Halva första arbets veckan har nu gått!

 

Måndag, jag jobbar till klockan 18, möte på jobbet klockan 18 dansen började klockan 18 som vanligt... Väldigt stressigt, mor min fick sköta dansen och jag fick gå på möte, iväg till dansen när mötet var slut vilket inte hände förän klockan vart åtta... Dansade några danser hem och ner i säng på en gång!

Tisdag, Skulle ha jobbat 7-12 men snäll som man är så jobbade jag istället 12-21.. När jag kom hem var mina små bröder här, de hade hjälpt jens lite med lite hyllor och så hade de nog tråkigt hemma..Vart duschen när besöket hade åkt hem sedan stutts i säng!

Onsdag, började klockan 7 i morse och jobbade till 16 så nu är man helt slut körd.. mycket att göra idag.

Mycket som är rörigt på jobbet känns som att man är nybörjare igen, fast ändå inte. Men ganska mycket nytt som hänt dessa månader fast ändå inte:P!

Nu så blir de lite slappa framför tvn sedan sängen för att upp och jobba imorgon igen klockan 7.

 

Ja då har ni äntligen fått lite uppdatering men som ni kanske förstår har inte tiden funnits att blogga, mycke på jobbet sedan när man kommer hem så är de ännu mera jobb=)!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards