johannaryding

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Johanna Ryding - 17 november 2010 12:55

Nu har de nog gått en massa dagar sedan jag skrev här..

Men de har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna så de är väl därför, bara jobbat och sedan när man har kommit hem så har de varit full rulle om elvin har varit vaken eller så har han sovit så då har de bara varit att ta de lugnt och koppla av för att sedan sova!

Igår bytte jag tider med en kollega så jobbade 7-17 istället för 17-21, skönt att komma hem på kvällen men inte kul att gå upp=) Men de går bra ändå för elvin vaknar ju vid sex tiden när jag ska gå upp så fick sällskap med frukosten så de är ju trevligt,

När jag kom hem igår så var det fullt på drag här i heby.. två bilar som hade frontat såg inte kul ut.. tre ambulanser tror de var tre inblandade och alla var tvungna att åka till sjukhuset..

 

När jag fått i mig lite mat och gosat lite med elvin så gick jag ut på en promenad med grannen utan barn.. första gången de.. skönt va de gick väl inte så långt var ju sååå halt.. men tid tog de ändå konstigt de där:P

I söndags var vi också ute och gick, då gick vi i rask takt men ändå gick vi i en och en halv timme!

Skönt att röra på sig lite.. I morgon ska vi kanske åka in till sala och köra lite afro arobic.. aldrig testa ska bli kul att följa med om vi inte blir mera förkylda.

 

Idag på förmiddagen har jag och elvin varit och lekt med grannen, när jag kom hem fick elvin ny blöja och somnade som en stock i sin säng, nu har han sovit en timme.. undrar hur länge han sover mera.. Han vart nog trött efter allt lek.

Idag har jag också bytt med en kollega så börjar 14:36-21.. istället för 7-16.. kommer kännas lite surt när man inser att man kunde ha slutat när man börjar men skönt att sova lite och umgås lite med sin son!

Har även hunnit med att plocka undan lite här hemma och städat toaletten nu medans elvin har sovit!

Så lite nytta har jag allt gjort..

Nu funderar jag på vad jag ska äta till lunch måste kanske äta något innan jag far till jobbet annars orkar jag inte mycket!

 

Nähä kolla runt lite mera på datorn och fundera på vad jag ska äta.. finns ju pan pizza men veta tusan om de är så gott. tröttnat lite på de!!!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards