johannaryding

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Johanna Ryding - 18 mars 2011 18:42

..Nu är fredagen här igen. Veckorna går väldigt fort tycker jag alldeles för fort!

 

Idag har vi spenderat typ halva dagen i folkets hus här i Heby, för imorgon är det barnloppis mellan 10-13 så då ska jag och min fina granne stå där och försöka sälja massa kläder. Nu har jag tröttnat på alla kläder som ligger tycker vi hade/har väldigt mycket. Ska man ha en till bebis någongång så köper man ju nytt. Men sparar ju lite kläder hemma!

Vi trodde att vi skulle dela på ett bord för vi har inte så mycket eller jag har inte så mycket! Det slutade med att jag tog upp ett helt bord och grannen två bord=) Haha så vi hade nog ganska mycket kläder ändå!

 

Något mera konstigt har väl inte hänt idag förutom att våren försvann väldigt fort hur mycket snö som helst ligger här på backen!! Men de säger att de ska bli varmare i morgon och in mot nästa vecka så vi får hoppas på de!

 

Har hunnit med att "väcka" mina pelargoner också får se hur de går aldrig gjort detta förut men de går säkert bra. Har även sått lite kryddor/örter i en balkong låda som vi ska ha till sommaren till all grillning=)!

 

Igår var vi in till Västerås och shoppade loss riktigt, en ny vagn skötväska. Massa jord mina kryddor/örter Och fin fin mat på  VOLVO=) Haha tro de eller ej men de är nog den bästa restaurangen att äta på om man inte vill ha mcdonalds hela tiden, skönt med husmanskost även när man är i storstaden och Elvin älskade maten han med=)

 

Elvin var trött idag, har ju inte varit ute och farit så han har ju inte sovit något på eftermiddagen. Så han sover redan eller ja redan och redan han brukar ju somna runt sju men snarare lite efter sju än innan sju. Men de är skönt att få slappa lite själv i soffan lite tidigare än vanligt!

 

Nej ikväll blir det Let´s dance, kladdkaka och glass. En dusch på de och lite skrivande av pris skyltar tills i morgon redan strax efter åtta drar vi iväg i morgon bitti! *Gäsp*

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards