johannaryding

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Johanna Ryding - 5 april 2011 09:08

Jaha tisdag idag som vanligt vet jag inte när jag sist bloggade, men men man har inte tid och orka som sagt att sitta här varje dag och skriva, sen händer de inte så mycket roligt heller varje dag!

 

I helgen jobbade jag iaf hela helgen men min korta helg så slutade tre på söndagen! Då väntades söndags middag!

Vi fick stor främmande Kusin och gudmor var här på besök som var väldigt uppskattat, Elvin fick sina första harem byxor och många pussar och kramar!

Det blev årets försa grillning kyckling väldans gott med egen gjorde marinad som kycklingen fick ligga i hela dagen!

 

Igår måndag var det dans som vanligt lika kul när man väl kommer dit, men ibland känns de lite motigt att åka dit men de blir bra när man väl kommer dit!

 

Ikväll blir de jobb och i morgon bitti igen!

Morgon pass på torsdag också för sedan kvälls pass på fredagen!

Så de blir gym onsdag och torsdag kväll!

 

Nej nu ska jag slappa i soffan!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards