johannaryding

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Johanna Ryding - 17 april 2011 20:45

Jaha då var den här helgen slut då! Alla säger att det varit kanon väder den här helgen men vet inte om jag kan hålla med för har inte märkt så mycket av den eftersom att en normal person som jag har jobbat. Har alltså knappt varit ute, jo när jag tagit mig fram och tillbaka till jobbet!

Sen har man väl märkt av vädret lite eftersom att kunderna har kommit in sommar klädda och köpt massa kött för att grilla och massa grillkol!

Så de har varit extra roligt att jobbat den här helgen!

 

Imorse gick jag till gymmet och körde ett pass där innan dagens jobb känner mig väldigt duktig faktist och tycker faktist det är kul att träna!

Nästa vecka blir det bara två dagar på gymmet, för jens ska jobba lite och sedan åker vi ju ner till Småland över påsk ska bli hur kul som helst!

Räknar ner dagarna!

Komma här ifrån kommer göra oss gott!

 

Imorgon blir det inskolning på dagis för Elvin ska bli spännande!

Så får se hur den här veckan blir och slutar.

 

Nej nu ska jag titta på tv sedan blir de sängen

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards