johannaryding

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Johanna Ryding - 15 maj 2011 20:47

Nej, det är inte lätt att sitta i en kassa på en mat affär ibland!

Ikväll blev det hem handlat glass och jordgubbar!

Det är nämligen många som idag har köpt jordgubbar och de har luktat sååå gott när de kommit rullandes på bandet!

Så då blir man ju lite sugen så de fick bli lite jordgubbar som vi ska smaska på när Jens kommer in igen!

 

Blev inge gym i morse kände att det skulle ju vara väldigt trevligt att äta en lugn och tytst frukost med min man någon gång. Så de gjorde jag istället!

Men imorgon ska jag gå på gymmet på förmiddagen för jobbar imorgon kväll första måndagen på evigheter!

 

Nästa vecka blir tuff det är den tuffaste veckan vi har på månaden! Jag jobbar ända till och med fredag och de är tre stycken sju mornar på rad så både elvin får de jobbigt han med!

Men de går nog kanon!

 

Just de väldigt kul att sverige kom bland de tre bästa iaf igår! Men kollade som sagt inte på de gick och la mig efter filmen istället!

 

Nej nu blir de nog P.S I love you. Och ni som tittar på den och dansar linedance! Njut i soffan till Galway girls låten eller ta en sväng om! Till Live bandet!! Sjukt bra är de!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards