johannaryding

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Johanna Ryding - 22 maj 2011 19:12

Söndag idag helgen slut!

Min lediga helg dessutom! men jobbade extra igår så man får inte lite extra med pengar kan alltid vara välkomnande med lite extra!

 

Efter jobbet igår så var de bara att cykla hem hämta bilen och åka iväg till västerås! Jus 4 fun hade dans avslutning så då passade jag på och åkte och dansade med dom litegranna!

Så kul som jag hade igår på en dans tror jag att jag aldrig har haft! Saknar så grymt mycket att åka iväg och dansa! Var så väldigt längesedan de hände!

Så de var väldigt uppskattat från min sida! Stort tack till alla!

 

Idag har det varit kanon väder ute! Så vi tog vagnen när de var dax för Elvin att sova så gick vi en liten promenad jag gick och jens cyklade! Hur långt som helst blev de. Gick förbi vårat hus och sedan upp till Jens mamma där Jens lillebror skulle bjuda på fika eftersom att han fyller år idag! Så var där ett tag och kom inte hem förän klockan nästan var halv fem! Så har varit ute hela dagen!

 

Tanken var att det skulle bli gymmet idag! Men kom hem så sent. Maten blev sen och allt blev sent sedan har de inte öppet så länge på helgerna! Tyvärr!

 

Ja de har varit min helg de! Nya tag i morgon. Ny vecka nya tag!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards