johannaryding

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Johanna Ryding - 24 maj 2011 19:28

Tisdag idag.

Igår var det måndag, mamma var här och tog hand om Elvin eftersom att jag började jobba fem igår kväll och jens började även han att jobba igår eftermiddag!

 

Idag har jag varit ledig, tanken var att gå till kyrkis och leka lite. Men Elvin spydde i morse igen så de blev inget av med de!

Vet inte vad de är för fel på honom! Han var ju jätte sjuk veckan efter påsk magsjuk! Sen har han klarat sig. I fredags kom det lite spyor igen! Sen har han varit frisk hela helgen och igår!

Men imorse kom de igen!

Frustrerande när man inte vet va de är som är fel!!

Men men Han får stanna hemma från dagis i morgon så jag och jens delar upp våra arbets tider!!

Eller ja Jens får jobba hela sitt pass men inte jag, jag är ju tjej och tjänar mindre!

 

Nej nu ska jag titta på tv och slappa lite!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards