johannaryding

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Johanna Ryding - 10 juli 2011 00:03

Jaha då är man hemma igen då!  Men skulle lika gärna kunna åka bort vara borta hela semestern och komma åter sedan när de är dax att börja jobba igen! Finng inget vettigt att hämta här!!

 

Elvin trivdes som fisken i vattnet i stugan så dit blir de till att åka flera gånger.! Bara hoppas att de inte tar lika lång tid till nästa gång som de gjorde denna gången!

Elvin badade och sprang runt hela dagar och hade det allmänt bra!

Jag med för den delen! Tyckte bilen var skitig så gjorde ett försök att tvätta den! Men de dög ju inte när jag kom hem!

Aldrig gör man någonting bra!! Hur ska man då tycka att de är kul att komma hem!!

 

Kom hem som sagt igår!

Är förkyld som attan både jag och Elvin men de börjar gå över!

Idag har vi varit in till storstaden kollat bilar och haft de skoj! Ända tills vi skulle åka hem!

Elvin tyckte det var jätte intressant med alla bilarna!

 

Och ja som sagt nu har vi kommit hem! Min plånbok är borta vart den är vet jag inte! Men får hoppas man hittar den i morgon!

 

Nej kanske ska försöka sova lite! Skönt med bärbar dator då kan man ligga isängen och skriva lite!

Så kommer nog inte bli mycket sovandes inatt!

Kommer inte kunna sova tror jag mår skit!!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards