johannaryding

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Johanna Ryding - 22 juli 2011 12:18

Fredag idag tralala!!

Elvin ligger och vilar lite! Jag och Jens sitter vid varsin dator på ikeas hemsida och planerar kök=)!

Nu är de nära skönt kul och spännande!

 

Igår var vi och mätte lite så nu har vi ju måtten så då blir de enklare att planera lite!!

Skjusade även hem min svägerska igår!

Eftersom att hon var så snäll och följde med oss hem efter vårat besök på busborgen i onsdags!

Elvin njöt till fullo och tyckte det var jätte kul!

 

När vi kommit hem från busborgen blev det kiosk mat Elvin gick och la sig och jag och svägerskan gick ut och rensade ogräs mellan 19-23:30 rensades de ogräs så nu är de lite mindre iaf men mycket kvar!!

 

Så vi vaknade i går morse men tränings verk över allt (sitter fortfarande kvar)

Har lite tränings verk i benen också men de beror nog på att jag följde med svägerskan till hästen efter busborgen och red i så där tio minter inte änns de!! Märks att de var hundra år sedan man red!! För tränings verk i benen ja du de har man!!

 

I efter middag kommer en mäklare till oss och ska kolla lite spännande!!

 

Om en vecka sitter jag och min mor i bilen poppar musik och beger oss till karlstad för en härlig dans weekend=)=)!!

Och dagen innan har vi intagit fem små rätter=)

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards