johannaryding

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Johanna Ryding - 17 juli 2011 09:35

Jaha Söndag redan! Två veckor har gått på semester och vad har man fått ut av den inte mycket alls!

Bara två veckor kvar!

Vilket betyder att det är en helg kvar sedan åker vi till KARLSTAD=)!

 

Vad har vi hunnit med sen jag skrev sist då?!

Ja, jag och Elvin har varit med kära Elin, klappat lite häst och käkat lite lunch och en jädra massa prat som vanligt=)<3

 

Jag och Jens har varit på bio käkat på restaurang och kollat en sväng på midnattssolsrallyt eller va de heter. De som blev uppskattat var filmen! Gud vad kul de är att fixa något!!

Såg baksmällan 2. som alla andra så inte lika bra som ettan men klart se värd fick sig några skratt i den här filmen också!

 

Igår hände väl inte så mycket som vanligt kom hem från Västerås!

När vi kom in genom dörren så ringde telefon! Fattade inte vem de kunde vara den som ringer till oss va ju inte hemma:P!

Men de var ju ett bra samtal ändå! fick svar på va de vill ha för våran komman de hus! så ska dit i nästa vecka och prata och kolla och mäta lite=)!

Känns som att de börjar bli nära men ändå väldigt långt bort!

 

Kikade på sommarkrysset igår med! Klarade varenda kryss! Jätte duktiga mig!!

Sen var de natti natti som gällde behöver sova grymt mycket för att jag ska bli utvilad om man säger så!

 

Idag är Jens och pankar i någon lager lokal vid skinskatteberg tror jag han sa!

Så jag och Elvin är ensama idag, så vi ska åka och fika lite i ransta!

Tänkte åka till busborgen men Kära Madde ville så gärna följa med så då tar vi de en annan dag i veckan och fikar idag=)! Bra deal tycker jag!

Elvin sover middag nu så ska ta och fixa lite lunch åt oss och fixa mig lite och ta de lite lugnt!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards