johannaryding

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Johanna Ryding - 2 augusti 2011 10:30

Jaha då är de snart dax för första dagen på jobbet efter semestern!

Ska bli såååå roligt eller inte!!

Vet inte hur jag jobbar, jo jag vet hur jag jobbar men måste vara föräldrar ledig nästa vecka men har inte fått de beviljat, sen ville en att jag skulle jobba på fredag då jag är ledig! Om jag inte blir föräldrar ledig och måste jobba på fredag för att de inte finns någon annan som kan jobba då. Så jobbar jag 11dagar i streck känns väl sådär kanske!!

 

Idag jobbar jag iaf kväll, får se hur de går vet inte va de är med mig men mår illa titt som tätt!!

Nu ska jag iaf äta lite frukost klä på mig och dra till jobbet när jens kommer tillbaka!

Han är och kör upp en släpkärra till sin mor som han var och hämtade i göteborg igår!

 

Igår var alltså jag och Elvin ensama hemma! så vi åkte in till uppsala hadlade lite sedan blev de bad och lek hos grannen! Lite mat på de fast hemma hos oss själva, jätte kul=)

Sen vart de natti natti för Elvin och jag satt uppe och skrev lite och planerade lite inför våran dans start som startar torsdagen den 1september klockan 18! Bara att komma om ni vill dansa!

 

Nej nu ska jag ta och käka lite frulle!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards