johannaryding

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Johanna Ryding - 9 augusti 2011 21:33

Ja nu är vi mitt inne i inskolningen!

 

Imorgon blir det lämning några minuter får se hur de går! De går nog bra tror jag men mycket ledsamt och mycket kläng och klättring på mig kommer de vara!

Bara fröken kan vara lugn så kan jag vara lugn!

 

Tjat om schemat har det varit också! Suck! Men fick äntligen kontakt med rektorn idag och hon säger som jag vill eller ja håller med mig iaf och tycker åter igen att han ska få extra tid!

 

Igår var jag och dansade i Västerås hur kul som helst att få dansa lite! Lyckades även dansa två danser som vi lärde oss i karlstad=) jiha för oss!

 

I morgon kommer mäklaren och skriver papper! =)

Nära Nära!

 

Men nu ska jag nog ta och sova är ju dagis dax i morgon igen så måste ju sova=)

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards