johannaryding

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Johanna Ryding - 22 augusti 2011 21:39

Ja nu är det måndag kväll, precis kommit hem, bäddat ner Elvin i sin säng och plockat ur bilen!

Kanske ska ta och kolla om tvätten har blivit hängd under tiden jag varit borta!!

Troligen inte !

 

Dagen till ära blev det ett spontan besök hos Malle! Sen blev de liten trevlig stund hemma hos mor och far, för att sedan avsluta med lite dans på djäkneberget!

 

http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3190_1137499253

Kan även avslöja att Vårat hus finns nu ute på nätet, länk ovan!

Så nu får vi hålla tummar och tår att det är någon som vill köpa så vi kan flytta!

 

Nej nu ska jag kolla tvätten och gå och sova!

 

Hejsvejs

//Johanna

 

Av Johanna Ryding - 22 augusti 2011 08:43

Helgen slut, Måndagen här igen!!

 

Jobbat hela helgen fast min korta helg slutade tre i går vilket lyx..

När jag kom hem var huset fullt med trevliga människor maten var typ klar grillat och pommes=)!

Kvällen avslutades med bingolotto! Var väl en som vann sverige lotter och en vann en ny lott lite vinster iaf!! Men kanske inte färgfemman som man vill ha eller en ny bil kanske!!

 

Elvin var med och käkade popcorn och spelade bingolotto vilket han tyckte var jätte roligt! Men tyvärr så började näsan rinna och hostan kom när han gick och la sig! så ja jag har väl fått totalt en timmes sömn i streck i natt kanske! Elvin har vaknat och skrikit en gång i timmen! Så de har bara varit att stuttsat upp och ner i sängen hela natten!!

Nu sover han igen! Han är väl trött försökte få han att sova med mig i sängen när jens hade börjat jobba! Men nej de gick inte! Så han har väl typ varit vaken sedan fem! Så nu vilar han lite igen!

Borde väl kanske vila lite själv! Men finns en hel del att göra!!

 

Får fixa lite och slappa vid tvn istället! De är ju en avslappning de med!

 

Ikväll åker jag och dansar på djäkneberget för sista gången den här sommaren!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards