johannaryding

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Dator!

Av Johanna Ryding - 17 augusti 2012 12:43

Ja, nu har jag dator igen.. Eller ja dator har jag haft hela tiden men inget internet!


Men som sagt nu finns de igen, men de kanske ni märker eftersom att det är fet stil på texten igen.

Har inte kommit på hur jag gör de ännu från mobilen eller om det änns går!

Sitter just nu för tillfället ute på altanen och skriver lite här. Jens klipper gräsmattan jag håller på och tvättar, Moa sover i vagnen och Elvin sover i sin säng!

Lite lugnt och skönt har jag nu då alltså!


Har varit kanon väder nu i tre dagar, men jag har blivit förkyld iaf hur nu de kan gå till kanske är de för att man har varit ute och gått så mycket de senaste dagarna!

Men nu var de två dagar sedan sist så får nog ta mig i kragen och ta en liten sväng om ikväll!


Igår var Elvin på dagis som vanligt en torsdag så jag åkte in till sala med Franka och shoppade lite kläder till mina barn!

Så nu har de lite mera kläder Moa har vuxit ur storlek 50 så igår rensade jag hennes garderob och köpte lite nytt åt henne!

Hon är 56 lång och 5.300g någonting! Lite större än vad Elvin var vi den här åldern!

Men de har man ju förstått då hon äter mera än vad Elvin gjorde!

Så igår var de iaf bara shopping matalagning och vikning av tvätt och rensning av garderober barnens iaf!


Idag håller jag osm sagt på med tvätten, har rensat ogräs för ovanlighetens skull!.

Vilket är ju jätte konstigt då jag inte göra de så ofta hmmm...


Har slängt ihop en liten smet till min smörgåstårta som jag fått beställning på också!

Så nu är de bara att lägga ihop den, men först måste jag in handla lite dill för de fanns inte hemma!


I helgen är de karnevalen här i Heby också, den börjar redan ikväll, men de är i morgon själva tåget går av stapeln så vi åker väl bara ner på byn i morgon!


Nej nu ska jag kolla runt lite mera på datorn innan stora pojken vaknar!


Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards