johannaryding

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Johanna Ryding - 8 juli 2012 22:10

Sista dagen på den här veckan och första dagen i morgon på Jens fyra veckors semester period!

Så skönt och så trevligt med lite sällskap hemma vuxet sällskap.


I helgen har de ju som sagt varit power meet. Vi drog oss in mot staden när Jens tvättat och

putsat bilen. Startade med grillning med mor och far sen avslutades de med crusing tittande.

Köpte en egen liten stol till Elvin vilket han älskade. Han tyckte att det var såå roligt att sitta och titta

på bilar och vinka till alla fina bilar och goa människor!

Han blev dock lite blyg när han insåg att jädrans dom där känner ju jag! Elin och Johan kom glidandes förbi just

oss=)!

Kom hem ganska sent Elvin kom i säng vid halv elva vilket konstigt nog resulterade i att han sov till elva idag=)

Väldigt skönt!


Moa har faktist varit vaken större delen av dagen men nu sover hon så hon ska väl få en liten skvätt mat till

snart så ska vi alla gå och sova sedan=)

Filmen på fyran var ju väldigt spännande!


Så fort min man har tid ska han lyfta upp min cross trainer så jag kan börja röra mig, men kilona rasar dock iaf.

vägde mig här om dagen då visade den -gravid kilon och -2kilo extra=) Jiho!!

Så mycke lättare man känner sig helt plötsligt. Fast de gjorde man redan första gången man satte sig i

bilen för att köra när man kom hem! Ingen mage som tog i ratten=)


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards