johannaryding

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Johanna Ryding - 12 juli 2012 20:14

Torsdag idag, har varit en härlig dag idag fin fint väder.

Är väldigt fint kvälls väder klar blå himmel kvälls solen är framme och varmt ute!

Dock sitter man hrä själv i soffan och tittar på tv samtidigt som man sitter vid datorn!

Elvin har gått och lagt sig Jens och Moa ligger också och sover. Och här sitter jag=)!


Dock är de lite negativt att sitta själv man bara funderar och funderar!

Hur skulle livet se ut om man valde en annan väg i livet?! Ja de kommer man aldrig få veta!

Hur hade de varit om man kämpade lite mera för någon/något?! Ja de kommer man heller aldrig få veta!

Hur hade de varit om man lyssnade mera på sig själv och vågade lite mera?! Vågade säga lite mera vad man

tycker och hur man känner?! Nej de kommer man heller aldrig få veta!

Skulle ju vara väldigt roligt om man kunde åka tillbaka i tiden och välja de alla olika möjligeterna

man hade och testa alla för att sedan välja vilken man skulle välja!

Nej man ska nog inte fundera så mycket för svaren kommer man aldrig att få veta iaf!


De jag vet idag är att om mindre än en månad så åker jag och mamma till Karlstad för att dansa

hela helgen lång Från morgon till sena nätter=) Ska bli så jäkla kul som jag längtat, ett helt år=)


Igår var vi till ikea kolla lite på kök och lite priser, vart en hel dag på ikea. Idag blev de nästan en hel dag

i Uppsala igen. Jag och Franka tog med oss Moa på sin första shopping runda vilket hon tyckte var sååå skönt,

för hon sov hela tiden=) Haha!


Jaha nej sätta sig och fundera lite till kanske :P haha Nej ska faktist kolla tv och

fortsätta äta på min sallad kanske för börjar bli lite hungrig igen!

De som gäller nu är lite och ofta!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards