johannaryding

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Ryding - 2 februari 2013 21:47

Då va lördagen snart avklarad då.

Sitter just nu med åter igen en sovande moa. Som vanligt vaknade hon efter en halvtimme. Får hoppas hon snart sover ordentligt så jag kan få lite sömn.

Idag har vi varit på sjön kollat bilar som sladdar och grillat lite korv.
Blev en härligt fin dag idag.

Hann även med en pw och även lite bastande.

Nu är jag slut och vill sova!!

I morgon bitti blir de pw sen dans på kvällen.
Hoppas de blir lika bra eller bättre som förra söndagen!.

Nej nu ska jag försöka sova.

Hejsvejs
//Johanna

Av Johanna Ryding - 1 februari 2013 10:18

Jaha då va fredagen här igen då!

Igår blev de dagis för elvin. Moa lekte med sin far, jag tvättade vek tvätt och sökte jobb!
När elvin kom hem och vi hade käkat kände jag tydligen för att putsa fönstrena! Så alla fönster på neder plan är nu putsade och de är jag glad för idag då solen skiner så fint kan jag titta ut genom rena fönster :-)

För sådde också lite gurka, tomat, chili och paprika.
Så snart ska de bli fullt i växthuset! Känner för att skotta mig fram till växthuset så jag kan börja göra i ordning få in lite ny jord gödsla sätta "staket" så de bara är att sätta ut mina plantor när de har blivit varmare :-)

Idag vet jag inte vad man ska hitta på åka och handla lite måste vi iaf göra. De roligaste som finns eller inte.
Kanske ska börja tänka ut på vad man ska lära ut för dans på söndag också. Tycker det är lite svårt att veta vad man ska ta för något då man själv tycker att vissa danser är så enkla..
Men men de blir nog bra.
Igår dansade jag some nights igen. Men de är lite svårt att dansa efter youtube skulle vara enklare att dansa med andra live haha.

Nej försöka göra något vettigt av den här dagen kanske.
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards