johannaryding

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Johanna Ryding - 13 september 2013 09:22

God morgon eller god middag fredag!
Har lämnat barnen på dagis kl sex två mornar i rad. Idag är vi lediga. Sov morgon tänkte jag och Elvin! Inte Moa.. hon vaknade och bökade runt halv sex. Försökte få henne att somna igen. Kl sju tröttnade jag och gick upp. Vilker har resulterat att Moa nu ligger i sängen igen. Trött och grinig hela morgonen!

Idag är min ända lediga dag. Men klagar inte för de! Tycker om att jobba :-)
Om en vecka åker jag och grannen till ullared :-D måste sätta mig ner och skriva en liten lista på vad ja ska köpa :-)

Idag har vi en mys dag. Sen blir de kiosk mat idag :-) Orkar inte laga mat och vi ska äta själva också. Så då får de bli kiosk mat!

Inte har jag lyckats träna den här veckan heller. Inte riktigt blivit frisk ännu. Men hann ju iaf träna två veckor innan sjukdomen kom! Får ta och försöka träna nästa vecka. Eller så får jag vila den veckan med! Får ta hemma träning!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards