johannaryding

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Johanna Ryding - 19 september 2013 20:20

Jaha då har kvällen kommit! Har varit ledig idag. Känns lite konstigt att vara ledig när man jobbat så mycke! Men i morgon är de dax igen:-)
Sen om ni har missat de så åker jag till ULLARED på lördag :-D.

Sitter just nu och kollar på lyxfällan ( ja är inte förtjust i idol) Asså jag fattar inte hur folk lyckas. De är 25/26, i min ålder sitter i en lägenhet med två barn och har en jädra massa skulder!
"Jag" är 26 har två barn och har ett "eget" hus, tre bilar, två motorcyklar. Inte så litet och slitet heller! Har både varit arbetslös och föräldrar ledig, även haft två hus samtidigt. Men sitter iaf inte på en massa krediter och skulder! Så ja jag fattar inte hur folk lyckas.

Nej nu ska ja kolla vidare!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards