johannaryding

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Johanna Ryding - 23 september 2013 20:55

God kväll och välkommen nya vecka!

I helgen va jag som sagt i ullared! Och med den jädra oturen jag har så snubblade jag i trappen i lördags morse! För att jag inte ville tända lampan och riskera att barna skulle vakna! Så när jag tror att jag är nere va de ett steg kvar. Så knäckte till stor tån på något vis. Stor som bara den är den och haltar gör man! Men tydligen så ska man gå som vanligt ta alvedon för att lätta på smärtan. Har inte röntgat eller något sådant. Men hört att de iaf inte gör något med tår om de är brutna! Får hoppas de blir bättre. Mrn tycker de har blivit bättre redan. Så får hoppas att de fortsätter så.
Ja så ullareds vistelsen började inte så bra. Men den blev bra! Hitrade mycke mera kläder än vad jag trodde att jag skulle göra! Jätte fint härligt hotell. Och super god mat övrallt! Så en kanon helg. Men helt slut!

Skulle kanske behöva sova. Men dum som man va så har man kastat in tvätt som man lär vänta på! Jaja får väl lägga mig tidigt i morgon!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards