johannaryding

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Torsdag...

Av Johanna Ryding - 11 november 2010 18:18

...Och det betyder snart helg.. = ledighet för vissa, men inte för mig, ska jobba hela helgen, men jobbar inte till stängning på söndag så inte riktigt hela helgen blir de men ändå...

Börjar i morgon klockan fem och slutar på söndag klockan tre..

 

Idag då torsdag vad har vi då hittat på, jag tyckte att vi kanske skulle gå till kyrkis men de ville inte alla.. så vi åkte in en sväng till uppsala har köpt mig ett par vinter skor, inte en dag för sent så vi har massa snö.. itne så bra att hålla på och skotta och greja i snön med gympa skor...

Skottade garage nedfarten gjorde jag med innan vi åkte in till stor staden då vi var tvungna att kasta lite sopor.. Och då måste man ju kankse komma fram till sopp tunnerna också!!

Va in på biltema och jula för att få tag i en snö skyffel men var slut på båda ställena.. gick in på lekia också så nu har elvin fått en pulka...

Sedan blev de matning till elvin inne på max sedan bar de hemmåt igen..

Käkade lite mat och sedan gick jag ut på en promenad...

Och nu kanske de blir lite blåbärs paj och vaniljsås...

Lite tv tittande och nattande av elvin sedan blir de nog sängen!

 

Uppdatering i dag med kan ni tänka er!!

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards