johannaryding

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Tisdag!

Av Johanna Ryding - 8 mars 2011 09:53

Och ny vecka igen.. Veckorna går bara fortare och fortare känns de som uscha!

Längesedan jag skrev igen, känner att jag börjat bli dålig på att skriva!

Men man måste ju umgås med familjen någon gång också kan ju inte bara sitta framför data skärmen!

 

Nå ja i helgen har jag bara jobbat hela helgen så nu roligare än så har de inte varit denna helgen iaf! I söndags tog jag med mig min kompis ut på en promenad igen på 8km.. Fattar inte de här med vågar, tycker jag har eller att jag rör på mig väldigt mycket men vågen tycker inte de! Usch för vågar!

 

I går måndag var jag ledig jag åkte och stor handlade medans elvin stannade hemma och sov middag och jens tog de lugnt!

Sedan blev de ju dans på kvällen men bara en timme för andra timmen gick halva gruppen en våning upp för att lyssna på trummor så då åkte vi andra hem!

Skönt med en tidig måndag kväll!

Så jag tittade på tv i lugn och ro=) Blev ju förståt en unge i minuten!

Förstår pappan där som blev i chock, för så man får se de på tv verkar de inte veta någonting om snitt och sedan bara pang pang pang.. Då blir man chockad har ju själv varit med om de fast då blev de ju inte så där men ändå!

Nästa måndag tror jag att en tjej är med som jag pluggade med på gymnasiet spännande=)!

 

Idag blir det en spännande dag kan jag säga er, när Elvin sovit middag klar han har ätit och är färdig så dra vi till uppsala ska åka till babyproffsen kläma och känna lite på vagnar=)

Sedan ska jag på en jobb intervju... Ännu mera spännande, ja jag vet att jag har ett jobb redan har bara sökt för skojs skull skulle ju vara kul att byta jobb någon gång! Och nu har jag fått chansen att komma på en första intervju! Ibland ska man ha tur!!

Sedan ikväll blir det möte angående dagis här i Heby, för så som de är nu är de typ ingen som accepterar. Så snälla mamma och pappa kommer hit ikväll och är barnvakt åt våran lille pojk! Så att både mamma och pappa kan gå på mötet i lugn och ro!

 

  

Denna fina bild på lilla prinsen får avsluta denna dagens blogg inlägg!

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards