johannaryding

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Stolt!!!

Av Johanna Ryding - 15 april 2011 20:58

Ja nu är jag faktist stolt över mig själv!!

Igår kväll blev det ett gympass, tänkte att imorgon bitti ska jag banne mig hinna med ett gympass innan vi åker till västerås klockan nio! Men samtidigt tänkte jag att jag brukar säga så men så blir de aldrig av!

 

Men tame tusan halv sju gick jag upp käkade frukost och sedan bar de av till gymmet! Ett gympass innan färden till Västerås idag!

Blev babyproffsen först sedan babyshoppen fyndade gummitstövlar och gympa dojjer till lill pojken. Alltid bra att ha nu när han ska börja på dagis!

 

Sedan blev de ikea, lite nya tyger för att sy kuddar tänkte jag, lunch blev de där med och Elvin han smoka i sig pasta med köttfärssås.

 

Sen blev det ett besök hos mormor och morfar min, vilket var väldigt längesedan som är väldigt tråkigt men desto roligare är de när man väl kommer dit! Elvin trivdes bra där han med, plockade med allt möjligt kröp ut på altanen och ut i trädgården jätte kul tyckte han men inte hans mamma!

 

Sen hämtade vi upp mor som gick hem från jobbet, men hon hann inte hem eftersom att hennes bästa dotter kom och hämtade henne=)Så då hälsade vi ju givetvis på hos mamma och pappa också. Sen vart klockan mycket så då var de bara att gasa på hem och bada lill killen och få honom i säng så nu sover han som en stock!

 

Känner att det varit en kanon dag att jag har gjort många bra köp, MEN de är ju inte de jag har gjort. Känns nog bra bara för att jag umgåtts med trevliga människor stött på VÄLDIGT trevliga människor på IKEA=)

Ja de är alla människor runt om som gjort mig glad idag inte de fjuttiga tygerna jag köpte på IKEA=)!

 

Imorgon blir det jobb igen jiho jätte kul!!

 

Hejsvejs

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards