johannaryding

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Hemma igen!

Av Johanna Ryding - 25 april 2011 19:41

Borta bra men hemma bäst så är de ju! Men sjukt kul att äntligen komma ner igen var ju evigheter sedan! Har haft det så lungt och skönt!

Även Elvin han älskade de små hästarna. Men Oscar var lite läskig för han ville ju nosa och gosa med elvin men de var läskigt !Alamo han stod ju bara och njöt när elvin petade på honom och gick efter oss när vi skulle gå=)!

 

Elvin har nog även funnit sig en ny vän lille Harry, tror Harry fika lite som han inte brukar få för Elvin tyckte det var jätte kul att sitta och mata Harry när de igentligen var Elvin som skulle äta!

Tror även Harry tyckte om Elvin för när vi skulle åka hem idag skulle Harry banne mig hoppa in i bilen och följa med! Men tror inte hans ägare skulle bli så glad då!

 

Åkte in och kolla in Karlskrona igår Bästa Malin fyller ju år idag=) Så blev lite presenter inhandlade kollade även runt lite på hamn och så!

Jens ville ha glass också mjukglass hälst!

Ja men visst tyckte faster så vi åkte till Glasiären tror jag den hette!

Så jäkla mycket glass! jens tog en Specialare det är alltså två smaker och mjukglass uppe på!! Och med smaker är de inte en kula en smak! En smak är fyra kulor minst! Så de blev alltså en glass på åtta kulor och en hel mjukglass uppe på med strössel!

Och egen gjorde våffla så jäkla gått! Men de är nog första gången jag sätt jens kasta en glass!

 

Hem resan idag gick hur bra som helst lika så dit resan men Elvin är så trött efter helgen! Han sov mycket i bilen och halv sex ikväll somnade han i mit knä framför tvn!

Så nu gosar han gott i sin säng!

 

Jag ska in i duschen när jens väl kommer ut skulle titta på film klockan åtta!! Så ja jag får väl hoppa över början!

 

Nej nu blir de duschen!

Hoppas ni haft en bra påsk för jag har haft en KANON Helg=)

Hejsvejs

//Johana

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards